Emrah Coşkun - Korkuyorum Şarkısı Dinle

Emrah Coşkun,Emrah Coşkun Şarkıları Dinle,Emrah Coşkun Müzikleri Dinle,Emrah Coşkun Müziği,Emrah Coşkun Mp3,Emrah Coşkun Kaseti,Emrah Coşkun Albümü Dinle,Emrah Coşkun Korkuyorum,Korkuyorum Sözleri,
Küçük Bir Kıvılcım'dın İçimde
Büyümüş Ateş Olmuşsun
Etrafımı Sarar Oldun Gizlice
Sen Beni Yakar Olmuşsun 

Ben Geçmişi Taşırım Kendimle
Atamam Senide Karanlığın İçine
Uzaktan İzlerim Onun Yerine
Yada Giderim Burdan Sessizce 

Gitsemde Duramam
Kalsam Ben Olamam
Sevmekten Korkuyorum  
Sevsemde Yapamam
Sana Ben Tutunamam
Sevilmekten Korkuyorum 

Geçici Heves Sandım Değilse
Sen Beni Bağlar Olmuşsun
Sevmeyi Unutmuştum Delice
Sen Ne Var Nede Yoksun 

Ben Geçmişi Taşırım Kendimle
Atamam Senide Karanlığın İçine
Uzaktan İzlerim Onun Yerine
Yada Giderim Burdan Sessizce 

Gitsemde Duramam
Kalsam Ben Olamam
Sevmekten Korkuyorum  
Sevsemde Yapamam
Sana Ben Tutunamam
Sevilmekten Korkuyorum 

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Eklenen Şarkılar