Barış Manço Full Karışık Şarkılarını Dinle

Barış Manço Karışık Şarkıları,Barış Mançonun En Güzel Şarkıları,Barış Manço Full Bütün Parçaları,Barış Manço Dinle,Barış Manço Karışık Dinle,Barış Manço Kesintisiz,Barış Mançonun Bütün Şarkılarını Çalan Video
Videodaki Şarkılar

acıhda ban vir 
 ahmet beyin ceketi
ali yazar veli bozar
alla beni pulla beni
Allahım güç ver bana
arkadaşım eşşek
aynalı keme
bal böceği ben bilirim
benden öte benden ziyade
bugün bayram
can bedenden çıkmayınca
dağlar dağlar
delikanlı gibi
domates biber patlıcan
dönence
gamzedeyim deva bulmam 
gibi gibi
gönül ferman dinlemiyor 
gül bebeğim 
güle güle oğlum
gülme ha gülme 
gülpembe 
günaydın çocuklar
hal hal 
halil İbrahim sofrası 
hatırlasana 
hayır 
hemşerim memleket nire 
işte hendek işte deve
kalk gidelim küheylan 
kara sevda
kezbankol düğmeleri
lambaya püf de 
müsadenizle çocuklar
nane limon kabuğu
nazar eyle 
nick the chopper
ölüm Allahın emri 
ömrümün sonbaharında 
osman
sarı çizmeli Mehmet ağa
söyle zalim sultan 
süleyman
unutamadım 
yine yol göründü gurbete 
yol verin ağalar beyler
yolla yârim tez yolla 
zehra











0 yorum:

Yorum Gönder

Son Eklenen Şarkılar